Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش وينتيج فرش وينتيج

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش وينتيج يا كهنه نما چيست ؟

                    فرش كاشان قالي كاشان خريد فرش فانتزي وينتيج كهنه نما - فرش مدرن كاشان

فرش وينتيج يا كهنه نما چيست ؟ 

فرش هاي وينتيج يا كهنه نما نسل جديدي از فرش هاي ماشيني كاشان هستند . وينتيج لغتي لاتين به معناي عتيقه يا كهنه است كه براي اين دسته از فرش ها استفاده مي شود . در صنعت فرش هاي دستباف هر چه قدمت فرش بيش تر باشد ارزش آن نه تنها كم نمي شود بلكه به آن افزوده مي شود . ازاين رو افراد زيادي هستند كه به فرش هاي كهنه و قديمي علاقه دارند . 

در مورد فرش هاي ماشيني نيز به دليل استقبال از فرش هاي كهنه و قدمي توليدكنندگان اقدام به بافت فرش هايي با ظاهري كهنه كرده اند . امروزه فرش ماشيني جديد را به روش هايي به فرش هاي قديمي تبديل مي كنند تا ظاهري كهنه داشته باشد . در اين راه از روش ها مختلفي استفاده مي كنند .

فرش وينتيج چگونه بافته مي شود ؟

فرش وينتيج يا كهنه نما به فرشي گفته مي شود كه ظاهري كلاسيك با طرح و نقش سنتي  دارند و با روش هاي خاصي ، ظاهري قديمي و كهنه پيدا كرده اند . فرش هاي وينتيج يا كهنه نما به روش هاي خاصي توليد مي شوند . در اين فرش ها معمولا طرحي سنتي و كلاسيك در فرش بافته مي شود و با استفاده از روش هايي مانند استفاده از مواد شيميايي اقدام به كهنه كردن فرش مي كنند .
اين روش ها اصطلاحا دشوار كردن فرش ناميده مي شود . در اين روش رنگ هاي فرش به گونه اي تغيير پيدا مي كند تا مانند فرش هاي قديمي به هم ريخته و كم رنگ ديده شود .

كاربرد فرش كهنه نما در دكوراسيون

يكي از مهم ترين وسايل هر خانه كه تاثير زيادي در زيبايي آن دارد يقينا فرش است . اما ويژگي مهمي كه فرش هاي پتينه را محبوب كرده در اين است كه با هر نوع دكوراسيون هماهنگي پيدا كرده و به خوبي در كنار وسايل و مبلمان هاي مدرن ست مي شوند .

فرش هاي وينتيج يا كهنه نماي كاشان طرح ها و نقش هاي بسيار متنوعي دارند . استفاده از فرش طرح هاي وينتيج به دليل سادگي طرح و رنگ هاي ساده و به روز براي دكوراسيون هاي مدرن بسيار مناسب هستند . البته در دكوراسيون هاي كلاسيك نيز مي توان از اين فرش ها استفاده كرد .

استفاده از فرش هاي كهنه نما در انواع دكوراسيون روز به روز در حال افزايش است و طرح هاي متنوعي از اين فرش ها بافته مي شود .

مزايا و نگهداري فرش وينتيج

به منظور افزايش طول عمر فرش هاي وينتيج بايد در نگهداري از آن ها دقت زيادي داشت . البته كيفيت فرش هاي وينتيج بسيار زياد است و با گذشت زمان تغييري در بافت و رنگ آن ها ايجاد نمي شود . در مورد اين دسته از فرش هاي ماشيني كاشان بايد گفت كه فرش وينتيج انتخاب مناسبي است براي افرادي كه در عين اينكه به دنبال سبك جديد و مدرن در دكوراسيون خانه خود هستند ، به طرح هاي سنتي و قديمي فرش نيز علاقه مند هستند و به فكر خريد فرش هاي سنتي و دستباف گونه نيز هستند .

فرش هاي وينتيج در طرح و نقش هاي بسيار متنوعي بافته مي شوند و براي هر سليقه اي مناسب هستند . در مورد جنس فرش هاي كهنه نما نيز بايد گفت با الياف درجه يك و مدرني بافته مي شوند و دوام و طول عمر بسيار بالايي نيز دارند .

از جمله ديگر مزاياي فرش وينتيج يا كهنه نما مي توان به وزن سبك آن اشاره نمود ، به طوريكه به راحتي قابل جابجايي هستند .

خريد فرش وينتيج ( كهنه نما ) ماشيني كاشان مستقيم از كارخانه

براي خريد اينترنتي فرش ماشيني كاشان پيشنهاد مي كنيم به فروشگاه قالي كاشان ( www.ghaliekashan.com ) مراجعه فرماييد . در فروشگاه قالي كاشان انواع فرش هاي فانتزي و مدرن ، فرش هاي كلاسيك ، فرش شگي ، فرش شنل ، فرش فريز ، فرش وينتيج و ... با طرح هاي به روز و خاص در ابعاد مختلفي مانند فرش 6 متري ، فرش 9 متري كاشان و ... قابل خريد است . فروشگاه قالي كاشان داراي زيبا ترين طرح هاي فرش است و با فروش مستقيم از كارخانه فرش كاشان را با بالا ترين كيفيت و ضمانت ده ساله با  قيمت ارزان عرضه مي كند .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/13 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :